Norra Hammar Taberg!

Idag skulle jag hoppa på min favoritbana! :D Körde fel, som vanligt.. vi lär oss aldrig den vägen! XD Aja rider fram till LC:n och tycker inte hon trampar under sig ordentligt "/

Svängarna blev konstiga och hon var inte som hon brukar :(.
Hoppade fram och gjorde det bästa av det! Själva banan gick okej, men fick hjälpa henne mer än vanligt, kändes inte så bra, men de som tittade såg inget speciellt, men jag kände det.
Dubbelnolla ändå, med långa vägar i omhoppningen, räckte till en fjärdeplats! Skitduktigt av henne!!
Men strök mig i LB, kändes bäst så :)
Så nu ska hon vila och vi vill checka av henne med biolight eller kiropraktor, men jag är mest inne på biolight. Tror hon har sträckt sig i hagen eller på lerbanan i Brämhult förra helgen( hon har inte gått något ordentligt hårt pass sedan dess).
BILDER PÅ DUKTIGA OSS! ;D

Kommentarer
Postat av: Ninna

Grattis vad kul att det går så bra, hoppas det inte är ngt allvarligt.

2011-06-04 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0