Första tävlingen

Idag var det tävling på Gark, där jag har Florran, så det var bara att leda ut henne och hoppa upp. Smidigt och bra. Dock fortsatte det inte så.
Jag förutsatte att Florran skulle vara hyypertaggad, då hon alltid är "tar tag" i varje hinder på träning. Tvärtom. Jag blev helt chockad, det var nog det sista jag väntat mig. Trodde jag skulle få kämpa för att hålla ett jämt tempo, och så går hon inte fram? Happ. 2 vägringar i LD och 1 på första hindret i LC. Gött. Inte precis vad jag tänkt mig men vad kan man göra... Alltid lika trevligt med hästar som inte går fram, men nu vet jag iallafall hur hon blir på tävling, så är ju mer förberedd på det nästa gång.
Fina var vi iallafall!
Hate givin up but I'm startin to loose it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0