HALMSTAD!

Idag så har jag, Ida och Julia haft en väldgit flummig och rolig och konstig och härlig dag! :D
Julia ramlade t.ex. med cyklen då hon skulle försöka rätta till styret, samtidigt som hon cyklade ... xD

Vi gick runt i massor av affärer men fastnade på Hästshopen! de hade nämligen 15 % rabatt på allt! Så införskaffade ett dressyrträns, ett hackamore och ett ludd som jag ska ha på martingalen över manken :D Stod o rev ner massor av transportskydd från en stege o alla i butiken va jätteoroliga att jag skulle ramla!

Sedan gick vi runt och va i typ alla butiker och jag köpte en jättesöt blommig kjol på Monki :D Jag har kollat på den innan men idag slog jag till! ;)

Därefter gick vi och såg på I'm number four! Den va asbra, rekommenderas! Alexander Pettyfer är ashet och man kan inte säga annat! Bra handlig, spännande och romantisk <3 Min typ av film <3

kanske skriver mer om den i ett eget inlägg ;P


Sedan gick vi runt och var allmänt konstiga och varvade inte ner förrens vi satt på bussen hem  xp

lägg märke till min störda rumskompis som inte lät mig vara med på bilderna till min egen blogg. Samma person provade min kjol o sa "oj nu gick knappen av!"... Kärlek  till dig jeanette <3 (tvingade mig att länka....)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0