Home

Idag så skulle jag och jeanette sova lite innan lunchen och jag satte på larmet på mobilen. Problemet var det att klockan inte ringde.  Så jag vaknade och undrade hur lång tid det gått, vilket visade sig att vi sovit hela lunchen och även försovit oss tio minuter till nästa lektion, matten... I måndags påpekade jag för den läraren att han var sen, och det fick jag igen idag xD

När jag äntligen kom hem efter en lång busstur, så åkte jag direkt till stallet.
Gjorde NH-övningar och sedan så började jag rida. Först var hon jättekonstig och stark i galoppen!  Jag tror att hon trampat lite snett eller liknande i hagen, så att hon fuskade med bakbenen lite?( det är bara is här nere i princip), men sedan fick jag henne att släppa ännu mer i traven och då fattade jag galopp igen. Jättefin! Så verkar bara som hon behövde längre uppvärmningstid, men märker ju hur hon är imorgon :P

Imorgon är det också Jens Fredricsson Clinic på Gark! Ska bli sköj och lärorikt! :D


Kommentarer
Postat av: mooa ^^

Sv; Jag tycker att Bocajstövlarna e bra! ^^ Dom är ställbara i snörning längs hela benet (vilket e bra, för då kan man ju ställa in dom så att man kan ha tjocka kläder ena dagen och tunna nästa dag (A)), de ger bra stöd (dock ine riktigt lika bra som tretorn ;)) och jaa.. vad ska jag säga mer? :p Jag gillar dom :)) (har heller aldrig fåttt skavsår av dom ;)



Hehe, kör på båda då? Då har du ju så att du inte behöver ha samma varje gång? ;D

2011-03-05 @ 22:01:06
URL: http://moatodal.webblogg.se/
Postat av: Erica

Jo jag kom på det, jag har fortfarande inte upptäckt någon svag sida hos henne. Man brukar ju märka det om de är stakrare i exempelvis höger/vänster galopp, men icke sa nicke =) TÄNK om jag har fått en häst som är stark i båda... haha!! ;))

2011-03-06 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0