Självförtroende?

Jag har kommit på att sedan jag börjat på plönninge har mitt "vanliga självförtroende" skjutit i höjden, men i ridningen har den typ sjunkit ända ner till botten. Känner mig jättedålig när jag hela tiden jämför mig med andra -.-'
Måste ta tag i detta, eftersom det resulterar i att jag i princip aldrig är nöjd! Så boostat lite via dessa två inlägg som ni verkligen borde läsa!
Tips för Självförtroende inom ridning finns här hos : Freja Lindskog och Mikaela Zimdahl!

Idag red jag iaf fall på morgonen och stundtals gick det riktig bra, det kan jag erkänna, men surade ihop för ingenting och tyckte allt gick skit. Där kommer tipsen in och ska verkligen försöka ta  åt mig dem!
Kan iaf säga att det känns lite häftigt att rida i stövlar efter många, måånga år i shorchaps! Ett helt annat stöd(nähäää? xd) och hjälmen är superskön! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0