Brämhult!

Idag så är jag väldigt nöjd med Florran! Blev LC och debuten i LB lokalt.
Efter lite problem med däcket som låste sig eller något så kunde vi rulla iväg!

LC: 0+0 fel och tog stora svägar pga att banan var som kvicksand på sina ställen... Ändå räckte detta till en 6:e plats! Asfin rosett och en plakett hem :) Själva rundan kändes sådär, jag var inte helt med hela tiden, men hon var skitduktig! På ärevarvet blev hon liiite taggad dock... Bara kul och galopperade i lite fel ordning för den före mig inte kom iväg och jag kunde inte vänta med Florran ;)

LB: ASFIN RUNDA! Där jobbade vi tillsammans och hade jättefina språng- tyävrr råkade jag svänga åt fel håll efter ett hinder så gjorde en volt tillbaka som blev 4 fel i fas 1 "/. Synd för hade mycket bättre känsla i LB:n!
Aja nästa helg blir det Norra Hammar Taberg i samma klasser- Någon som ska dit?? :D
Film kommer nog på torsdag, har pluggat hela kvällen så inte hunnit fixa ihop det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0