Garkus Cup!

Idag har vi i Garkus (Garks ungdomssektion) varit igång heeela dagen! Först var de dreeysr på morgonen och då var jag domare (Y)! Här med min trogna sekreterare och dörröppnare ;)
Sedan blev det lite fix iför hoppmomentet! In med hästar, på med sadlar, träns , få ut alla tävlande ryttare till banan osv..
När sedan de tävlande har en förmåga att försvinna när det är deras tur att rida blir man bara lätt panikslagen. I allafall en aning.. När man sedan upptäcker att ryttaren inte tänker komma och inte avanmält sig blir man istället en aning sur..
Alla var iaf jätteduktiga, hästarna kämpade på och var snälla och jag tycker det var en lyckad dag, även om man var helt död efteråt... ;) Tur att det bara är en gång om året- både förr Garkus och hästarna ;P

Eftersom jag var dödd, som sagt, red jag ut och tränade lite kondition på Florran :) Gick väldigt bra, förutom att det blev lite springit i just avsakningarna :P Annars bra tempo och jag övade på att öka och minska galoppen och båda gick lika bra ^^
Ett halvår har det tagit för att få henne att lita någorlunda på en <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

det tog drygt 1år för att få Mozart att lite på mig, så gnäll inte än ;) ♥

2011-05-24 @ 07:13:03
URL: http://josefinzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0