Studiedag e najs

Idag hade jag studiedag! Sov till någon random ringde och väckte mig, kände inte igen numret så klickade det och gick o la mig igen( kl var iförsig 11...) aja gick upp och kunde inte bestämma mig för om jag skulle äta lunch eller frukost så gjorde en mix- hemma gjorda PLÄTTAR  m sylt och mycket socker :D! Pluggade faktiskt en sida matte så nu e läxan klar och senare cyklade jag till stallet  och efter lite olyckshändelser så kom jag fram hehe..


Skulle rida på sidepull, ett westernbett som tandläkaren rådde oss att rida så mycket som möjligt på då hennes mun får vila sig helt :P. Var lite orolig över hur detta skulle gå, med att styra och bromsa och sådant...
MEN hon gick så underbart bra! Bet inte fast sig någonstans, ingen tunga som hängde ute och hon var bara helt avslappnad! Helt mjuk och fin, det ända som var lite svårade var skänkelvikning då jag inte kunde ta upp henne på samma sätt med sidepull.
Fick till en riktigt fin travökning, trodde inte att hon ens kunde öka så bra! :O Sedan koncentrerade jag mig mycket på sitsen, sittbenen och vikten och är nöjd med mitt arbete ^^
Senare var det även ett tävllingsmöte för alla på Gark och det var mycket intressanta saker på gång nu ;)
DETTA är ett sidepull ;) från hööks är denna modell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0