Vacker i spöregn

Idag så hjälpte jag till som fuktionär på banan, kiosken och lite på framhoppningen :). Alltid trevligt med roligt folk ;)

Senare på eftermiddagen åkte vi upp igen för att jag skulle skritta ut Florran en sväng! När vi kom upp ösregnade det och jag ville rida barbacka så var tvungen att rida utan regnbyxor... Resultatet ser ni här! (Y).
Härligt blöta var vi båda två efteråt och drog av det värsta från Florran också. Sedan var jag ju tvungen att putsa tränset också xP När vi åkte hem sken solen igen, ironiskt nog!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jo det är skönt!

Det är otroligt kul, men du har hela livet framför dej så du hinner skaffa dej en unghäst att forma precis som du vill! :)

2011-05-02 @ 20:03:00
URL: http://carissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0