Breaking Dawn

Wow... Helt klart över mina förväntningar, den slog lätt 3an! Känns ju bra när filmerna blir bättre och bättre (Y)

Rekommenderar den verkligen!! Så gå o kolla in den på bio allihop ;)

Väldigt mysigt med mina kära vänner Joss, Matilda och Stina också :D <3





Sedan kan jag ju visa min nya Tshirt från Monki(inköpt i fredags) när jag ändå håller på eftersom jag hade den på mig idag :)

Jag är lite beroende av tshirt med tryck, trivs bra i det ;)




Och tillsist den andra tshirten jag köpte från Monki!
Orkade inte sätta på mig den för fotot dock..

(det står "piece by piece" på den, ifall ni får trubbel med att det blir spegelvänt ;) )



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Super snygga! :D



sv: Om du gillar Vampire Academy MÅSTE du läsa House of night! Haha :D

2011-11-20 @ 20:56:09
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0