En halvdag avklarad!

Nu har jag gjort det första stalljour passet, vilket betyder att jag har mockat, packat hö, släppt ut hästar, fixat lite med hästar som skulle gå i skrittmaskin mm. Vi har minst 50 hästar på Plönninge så det är lite att göra.

Kan lätt säga att detta var en lättare period än när jag hade mitt i ishalkan och snön!


Nu blir det en paus och jag tänker nog vila lite innan jag måste dra mig till Fjellare igen för att släppa in hästar.
Det kör vi på!



Numera har jag snelugg och en "aning" ljusare hår, för intresseklubbens anteckningar!


Kommentarer
Postat av: Jeanette Sjöholm

Kära A11 om jag inte gissar helt fel?

2011-11-05 @ 13:53:50
URL: http://neveranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0