Vilse i mörkret vandrar vi omkring...

Skrev klart mitt CV idag på lektionen! Blev helt okej tycker jag själv!

Musiken var inställd så hängde med photoshoparna ut i skogen för att fota lite! Därefter blev det en impuls bussfärd till flygstaden och det var då saker började krångla till sig.

När vi hade kommit fram till Haverdalsbro, sista bytet innan skolan så inser jag och Jeanette att det är ganska lång väntetid till nästa buss och bestämmer oss för att gå hem, fågelvägen!
Alltså= raka vägen hem. Över åkrar, vattenfyllda diken och skog.

Vi tog sikte på Plönninges ridhus( hade någon släckt ljuset hade vi aldrig hittat hem) och började gå över åkrar som aldrig tycktes ta slut! När fågelvägen sedan avgränsades av en tät skog med dike fick vi gå runt hela altet! Lagom trött var jag, speciellt då jag under den 1 1/2 h långa promenaden även kånkat på två tunga matkassar..


Har en klockren bild från den "mysiga utflykten" men den får komma upp imorgon, då mobilladdaren inte är här! (Y)


Kvällen avslutades med halvgalet julbak tillsammans med Ida och Louise!
Jag&Louise på bild! Hon gillar min mössa lite väl mycket ... ;)



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jag och riktigt snygga med ;)

2011-12-01 @ 21:47:03
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0