Yoga-bollskrig..

Haft nationella i engelska, både reading och listening. Tror det gick okej iaf? Hoppas på det.

Därefter musik hela eftermiddagen och shit vilka kassa lektioner... Läraren kan BARA spela piano, inget annat.. Nice när jag vill lära mig gitarr :/
Enligt mig ska en musiklärare åtminstone kunna spela piano, gitarr och trummor för att faktiskt kunna lära elverna något! Så just nu går det inte alls bra för oss.. Får se hur det blir, i värsta fall får man väl byta?
Dilemmaaa, tycker ju egentligen skitmycket om musik.

Därefter sjunga så högt man kunde på rummet med öppet fönster (det hade jag dock glömt...) och efter det blev det gymmet! Kändes bra och det urartade i yogabollskrig!

En bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv. De finns att köpa här: http://www.chevalridsport.se/sv/ridstovlar/chaps/forbestall-exel-minichaps-croco-fran-dyon.html

Ovanliga och snygga ;)

2011-11-24 @ 16:04:31
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0