And finally!

Sista skoldagen innan vi alla gick  på ett välförtjänt lov!

Började med Fjellare och jag fick Copri, en av de hästar jag tycker om på skolan, även om han inte tar skänkeln ibland. Kände det direkt när jag hoppat upp, så det var bara att parkera hästen i mitten hos ridläraren och springa iväg efter sporrar ;)

Först kämpade jag bara med att Copri skulle tänka fram, och när han väl börjar bjuda så var det inga problem! Vi gjorde öppna i trav, sluta i galopp och förvänd galopp och jag är väldigt nöjd :D Han var super avslappnad under avjoggningen också, ett kvitto på att han jobbat ordentligt- Härligt!

Första gången jag fick fram han på riktigt, han försöker jämt fuska med det (Y) Dock blev han så svettig att han fick t en dusch efteråt... Haha stackarn ;)

Ni vet hur det funkar, klicka på bilden ;)

Jao, nu är det lov! Tusen saker att göra och därför börjar jag med att säga godnatt så jag har energi kvar till morgondagen..

Kommentarer
Postat av: Alma

usch vad hemskt! hoppas verkligen dom kommer kunna göra något i alla fall! :(

2011-10-29 @ 21:19:52
URL: http://almaochclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0