Blåbärshoppning!

Idag hade Garks Ungdomssektion blåbärshoppning med stilbedömning för ridskolebarnen!
De fick hjälp av oss om hästen trilskades och annars fick alla applåder, rosett och stilbedömning! Alla satt kvar på hästarna, iaf på banan.

Sedan var det tydligen en av ponnyerna som tog en repa ur lilla ridhuset....
Men satt som stildomare i stora ridhuset, så såg inte när det hände :/ Men den tjejen hoppade sen iaf, och alla var duktiga och jag blev jätteimponerad av hur många utvecklats, och även hästarna har blivit jättefina!

Hoppas på fler starter i dressyren till våren, nu när de var så duktiga!

Nu ska jag skicka in detta till tidningen o hoppas de publicerar det ;)



Med Florran gick jag först lite, körde den vanliga sensitivitets träningen( finns film längre ner på sidan) och sedan masserade jag henne lite. Men hon har nu vilat 2 veckor, och det börjar tyvärr märkas på psyket redan :(
USH, säger jag bara ... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0