Redan hemma! (Y)

Åkte hem tidigare då jag måste fixa ett pass inför Serbien imorgon (Y) Pluss att vi bara hade ridning imorgon så missar inget ;) Asgött att åka hem med tåg!
'
Slippa byten, dock missade jag nästan att hoppa av...
Satt och läste, tittade upp bara för att. "hmmm... jag känner igen mig. Är detta inte smålandsstenar station? OJ JÄVLAR! typ x) Aja hann ut! (Y)
'
Nu blire maaatteee C.... Och även imorgon misstänker jag :/
Red även i skolan idag, uteritt! Dock var alla hästar mer i luften än på marken typ, eller i diken...
Jag red en 6åring som heter Kanel, asmjuk o kommer nog bli fin!
'
Dock blev hon assur när hon inte fick dra iväg och var tvungen att samla ihop sig i galoppen = bockspräng+bocksprång+ännu mer bocksprång... x)
BALANSTRÄNING KALLAR JAG DENNA UTERITT!
Resultatet: en häst i diket, flera i luften, en ryttare ner i backen och en sko av (Y)
'
Satt dock kvar, asstolt (Y)
Lärarens kommentar: Gick det bra? Varje gång jag kollade bak såg jag ju er i luften! Blev lite orolig där..
Rolig damphäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0