Some crazy horses

Idag åkte jag och my roommate Ida till vår lärare för att rida några av hennes hästar- och det gick ganska bra faktiskt!
Jag red Enja och hon påminde faktiskt väldigt mycket om Florran i själva ridningen , förutom att Florran har mycket härligare galopp :)
De har inte blivit ridna på ett bra tag så vi red mest lite lätt för att känna hur de var :P
Traven var ashärlig!

Idas häst var desto galnare, den hade en förkärlek till att flyga ;)
Imorgon åker jag hem! Mycket denna helgen t.ex. träffa vänner, packa inför Serbien, få ner alla saker till skolan osv..
LUST ATT DAMPA... var är alla då?

Kommentarer
Postat av: Jeanette Sjöholm

Jag sitter faktiskt på mitt rum kära granne :)

2011-09-15 @ 22:25:06
URL: http://neveranta.blogg.se/
Postat av: anneli

ja, du får jobba hemma lite! fyfasiken, ha roligt för mig också där borta ;)

2011-09-16 @ 13:26:24
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0