Lite coolt ändå

Har skrivit med mina "foto-offer" på facebook! Om inte facebook funnits vet jag inte hur jag skulle fått ut alla bilder, det kan jag lätt säga..

Många säger: Skicka dom till mig!
Min reaktion: Hm. Jag har 127647980467 st bilder på denna personen. Min mail kan skicka typ 3 i taget innan bilderna blir för tunga = Ingen bra idé!
LÖSNING!- Lägg till mig på facebook så får man ladda ner sina favoritbilder ;)

Trött som fasen efter att ha jobbat hela dagen så kvällen spenderades med att leta upp några foto-offer på facebook, redigera bilder och se händelseknappen dampa loss...




ÖNSKA MIG LYCKA TILL för imorgon är det stora saker på spel. Vi rullar mot Husabys Veterinärklinik tidigt imorgon bitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0