Mycker har hänt..

Ni har missat rätt mycket på en rätt kort tid!
Så här har ni lite godsaker att välja på:




*Att jag startar en "sadelskola" här på bloggen ( ev FILM)
*Hur man lindar snyggt i Skånestajl!(FILM)

*Gårdagens ridpass på en ko... Eller rättare sagt Fairy tale ;)
*PLÖNNINGEDAGEN
*Lite photoshoots som blivit rätt uppskattade!

*Bilder från den kändistäta tävlingen på Gark imorgon? Kommer 2 gamla ponnyakuten deltagare- och även Nellie Berntssons bästa vän Kayla... Även en tidigare GP-ponny vinnare är med, en som jag personligen älskar! Gissa om jag fick spel när jag såg han i uteboxen idag..?


Vad ser ni fram emot mest? ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag lindar ju trots allt bäst ;)

MAJASTAJL :)

2012-05-15 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0