WOW..

Idag så ändrade jag lite i correctionpadden eftersom hon musklat sig lite mer vid manken och över ryggen sedan vi kom ner!

Det blev betydligt bättre än det gått på senare tid men testade även att ta bort padden helt och bara ha två dubbelvikta benpaddar längst fram ( eftersom det är där hon är tunn) och helt plötsligt hamnade jag bara så rätt.
Jag hade inte samma "jag sitter 3 meter ovanför hennes rygg" känsla och hamnade stadigt.

Så testade lite lätt i alla gångarter och hon blev mycket mer lättsvängd då jag blev mer stadig, och galoppen var fin. Jag öste beröm, ställde mig upp och klappade om henne på långa tyglar under tiden - och hon fortsatte i samma tempo och i djup form!

LYCKA!!

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Tackar! :D

2012-04-08 @ 11:45:05
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0