2 dagar kvar

Idag så red jag Scotland, och till en början var han GRYMT fin.
Kom åt honom i skänkelvikningarna och han var allmänt underbar.
Jag fick jobba ordentligt i galoppen och misstänker träningsvärk i korsryggen imorgon...
 
I varje fall! När jag närmar mig slutet av passet börjar han bli springig och inte alls lika avslappnad. Försökte jobba loss honom ett tag, med sedan nöjde jag mig med skritt i låg form och ledde av han länge på grusvägen då han inte brukar vara sån.
 
Sedan när jag smorde in allt jag kunde med isbalsam och då såg jag att han var svullen vänster has. Så gjorde typ tredubbelt lager där, ingen aning om det gör någon skillnad, men för säkerhetsskull hehe ;)
 
Vi får se hur det ser ut imorgon för egentligen var det tänkt att jag skulle göra min första hoppträning på han imorgon! 
 
 
OCH! På fredag mina vänner, då drar jag till GREKLAND. Suck on that, jag behöver lite paradisvistele efter all skit. Min tur att njuta nu ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Scotland är så fin.

Svar: Verkligen!
Alexandra

2013-11-05 @ 01:35:08
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0