Filmen på Scotland

Ingen aning om filmen kommer synas, men annars ska den finnas här!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ylva

sv: Jag fick göra det mesta som de gjorde där; mocka, göra stallet, borsta hästar och så vidare och så red jag ca 2 hästar per dag. Jag red dem bara ut i skogen, hoppade små terränghinder eller galopptränade på Flyinges galoppbana, alltså inget på banan. Någon gång fick jag stå på banan och fixa hinder när Fredde, Piia och Janne hoppade, det lärde man sig mycket av! En gång följde jag med på tävling också, hjälpte till på framhoppningen, ledde hästar, visade dem för veterinär och sånt. Jag antar att det var som en vanligt tävlingsstall med både tävlingshästar och unghästar. De som jobbade där då var snälla i alla fall, fast två inte pratade svenska utan finska. Vet inte om de fortfarande är där... Tycker i vilket fall att det var ett bra ställe! Funderar du på att åka dit, eller? :)

Svar: Jo jag ska pa fem veckors praktik och da vill man ju garnaq att det ar ett bra stalle. Sa du rekommenderar det, eller vet du ngt battre :)
Alexandra

2012-08-04 @ 16:47:01
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se
Postat av: Julia

Såg ju riktigt fint ut, särskilt för att vara första gången! Var tränade du och för vem om man får fråga? :)

Svar: Tack sa mycket! Han heter Micke( tror jag) och haller traningar i Hylte! (pa vagen mot halmstad ). KAn fraga efter hans efternamn sv ren kompis :)
Alexandra

2012-08-04 @ 16:55:39
Postat av: ylva

sv: jag var där 2 veckor och tyckte det var bra :) vet inget bättre liknande ställe i närheten som jag kommer på nu... hur visste du förresten att jag hade varit där? ;)

Svar: Jo, sökte på praktik, piia pantsu och då hade du skrivit att du varit där ;)
Alexandra

2012-08-05 @ 09:53:14
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se
Postat av: Julia

Micke Greveback möjligen? Tyckte han såg bekant ut!

Svar: Det stämmer precis!! :D
Alexandra

2012-08-05 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0