Slutet av en GRYM skolvecka

Jag har haft fyr sovmorgonar, haft myskväll med klasskamrater, träffat konstiga men roliga göteborgare och haft det allmänt bra! Ni hör ju själva ;)
 
Jag har även hunnit med en utbildningskontroll i vår ridkurs (ja, vi får betyg i ridningen) och jag hade turen att få en av de finare skolhästarna, enligt mig - Chitroon!
 
Han var tjock, som de flesta hästar tenderar att vara såhär efter sommaren ;), men han har verkligen mått bra av sitt sommarlov!
Så avslappnad och gav skitgo känsla, speciellt galoppen! Jag är väldigt nöjd så nu är det bara att invänta domen som kommer efter praktiken!
 
 
Imorgon ska jag åka iväg och jobba med mitt Projektarbete om ... DAMDAMDAMDAAAAAMMM- Sadelutprovning! Skitkul, älskar verkligen att skriva arbetet, känns inte som något tråkigt alls! Det kommer troligen bli en mindre bok/häfte som man ska kunna förhandsbeställa om man vill ha ett exemplar! :)

Kommentarer
Postat av: VickanR

hoppas du haft en bra dag! kolla gärna min blogg :)

Svar: Jag har kollat in, fina bilder du har! :) Hoppas att du får en fin dag du också!
Alexandra

2012-08-24 @ 22:26:25
URL: http://vickanrinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0