Garkusmöte och hästar som fotomodeller

Hunnit med ganska mycket idag, faktiskt!
 
Jag har varit på ett bra möte med Garkus styrelsen, som jag förresten ska gå ur på årsmötet. Alldeles för mycket i skolan och sedan vet inte vart jag försvinner.
Så vill helst inte ha något som håller mig tillbaka då :)
Men kommer lätt vilja hjälpa till på aktiviteter ändå haha!
 
Efter detta åkte vi till Ur&Guld för att kolla in lite berlocker till mitt Pandora armband, och beställde hem några för mitt presentkort. Me like.
 
Den längst ner är förresten min 18års present, snart i varje fall! :)
 
 
Nu ska jag sätta mig med mitt projektarbete om Sadelinpassning, då jag lånade lite modeller i stallet idag och dessa bilder ska nu in i arbetet. HEY HO- LET'S GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0