GP PONNYN

Det är en av favoriterna på Göteborg Horse Show, delvis för att ryttarna är i ens egen ålder.
Kan de, så kan jag, så kan du!

Dock tycker jag det är lite tråkigt att det bara är för C-ponny ekipage :/ Hade varit en upplevelse att vara med där!

Det jag vill komma fram till är att ryttarna var otroligt duktiga- MEN! För mig så stack Victoria Scherman på Mac Spot ut allra mest!

De kom tvåa och gjorde en GRYMT fin runda! Jag var helt imponerad och hennes ponny blev min "GP- favorit" för i år!

Här här ni lite bilder på dom
KÄLLA HIPPSON.SE

Mac Spot passade på att lätta på trycket innan startsignal!



KÄLLA: dressyrmupparna.se


KÄLLA: http://allroundhasten.blogg.se/



Kan även slänga in en bild på årets vinnare- ALVA VIKSTRÖM LEJON!

KÄLLA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0