Vårkänslor till tusen

Det var så himla fint väder idag och direkt går mitt humör uppåt! Jag är verkligen beroende av solen.
Det var det perfekta uterittsvädret, men som sagt är ju det väldigt ont om ridvägar just nu..


Så istället bestämde jag mig för att rida i paddocken!
Det blev hackamore och Nakita skötte sig superbra i alla gångarter och jag koncentrerade mig bara på att vara stilla och stadig i sitsen. Lyckades rätt bra med det och då blev även Nakita fin :)
Denna gången kunde jag även rida henne fint i galoppen, men jag kan ju säga att utrustningen och Nakita var inte särskilt rena efteråt..


Avslutade med att skritta ut en längre runda mot Henja by :)

Senaste passet på hackamore!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: eller hur, finns typ inga nackdelar med det :)

2012-02-24 @ 13:50:02
URL: http://agneshaglund.blogg.se/
Postat av: Erika Halvardsson - * Equestrian Of Sweden *

SV: Jag hittade den på www.ginatricot.se =)

2012-02-24 @ 15:17:00
URL: http://equestrianofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0