Jag lever!

Övningskörde idag och jag lever. Bilen är hel. Jag är mycket imponerad av mig själv!

Sedan efter denna bedrift tog vi oss till stallet och där kände jag lite på en stallkompis sadel och sedan blev det en barbacka tur så hon fick arbeta lite med ryttare på ryggen, då mamma inte vill rida barbacka :P Så i veckan har det blivit promenad och longering!


SHIT va fin hon var i höger galoppen! Satt med ett stort leende! Hon bara rullade på!

I vänster behöver hon lite mer stöd av mig men gick bra där med! Övade på att få jämna, lugna övergångar mellan trav och skritt och gjorde många skänkelvikningar i skritt :)

Duktig häst och mycket nöjd ryttare!


FILM KOMMER GOTT FOLK!
Så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0