Löshoppning och Barnkalas!

Idag fick jag lite hjälp av Emelie vid löshoppningen! Gick väldigt bra tycker jag och Nakita var mycket lugnare än förre gången. :)
Så nu har hon fått hoppa av sig lite iaf ;)




Sen på eftermiddagen så var det ett barnkalas i stallet för endast killar!
De tyckte det va jättekul och många ville börja rida och tyckte det var det bästa kalaset någonsin! Härligt! :)

Sedan avslutade jag dagen i stallet med att fota en grupp som hopptränade och min kamerablixt ville inte samarbeta så resultatet blv väldigt blandat!
Duktiga ryttare var det iaf!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Min blogg lever ett eget liv, speciellt kommentarsfältet ;) <3

2012-01-30 @ 18:31:40
URL: http://evvolinaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh, hon älskar verkligen att bli löshoppad!

första gången hoppa hon inte över hindrena utan över avspärrningen som satt lite väl högt upp, typ 1,50 haha

2012-01-30 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0