sadel provning

I morse red jag i båda sadlarna jag fått hem och en av dom (den bruna va det t.o.m- då slipper vi köpa nytt träns osv..) låg bra, men vi ska testa den en vecka o se så det inte bara var en engångsföreteelse :)


I eftermiddags medverkade jag på min första hoppträning och det gick ju i 180 efter hindrerna innan  jag fick henne att ställa sig utåt och sätta sig på rumpan.

Och även fast hon är het så är hon också lat och kan få för sig att stanna utan anledning. Antagligen testar hon mig :)

Tillslut lyckades vi faktiskt travhoppa in på ett kryss och rida vidare på en oxer i ett helt vettigt tempo!

Har filmer, men har inte kollat hur de blev ännu! :)


Så red två pass idag, inget hon dog av iaf ;) Blir lugnt imorgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0