The perfect one

Igår morse körde jag lite repträning med Nakita ( då jag medvetet undvikit att rida ordentligt med sadel tills jag har en som passar till 100 %).

Idag fick jag det superunderbara beskedet att vi får köpa loss sadeln vi testade i lördags! Så då blir det bara att köra på! :D

Vi ska bara vänta tills de hittar en ersättningssadel för den då det är deras "skylt exemplar" på Rid in ;)

Det här är beskrivningen på den blivande sadeln :)

Dj hopp

Fungerar på hästar med kort avstånd under 21 cm fram. De kan ha hög eller låg bred manke. De kan vara rakt överbyggda eller lite svankiga. Dj är så kort att den ofta lägger sig på mitten, bra på de flesta korta hästar.

 

 

TIPS! Klicka in på Sadelskolan -> Lär dig mer och läs igenom "Sadel kontroll" och "Allt om att byta sadel". Väldigt viktigt att kunna!




Kommentarer
Postat av: evelina

Jätte fin blogg!:)

Ska du göra idag då?



Följa varann via bloglovin?

2012-01-25 @ 20:55:46
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh amerigo är väl underbara :) jag har en amerigo cc

Och det är nog den bästa sadel jag har haft :) kul att du får köpa loss den :)

2012-01-29 @ 12:14:56
URL: http://maddesalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0