Duktiga Matilda i debut!


Idag följde jag med som hästskötare/sällskap/skrattande sak som röd på sig/ fotograf!
 
Det blev en dubbeldebut då varken ponnyn eller ryttaren startat fältttävlan innan och trots att det krånglade ibland så var de skitfina och de tyckte det var kul och ville helt klart fortsätta med det!! SÅ  GLAD!! :D





LÄTT en av de snyggaste matchningarna på plats! Lägg märke till att t.o.m knapparna på stövlarna matchar (dock var inte det planerat.... )


 
 
 
ÄNTLIGEN är jag inte ensam om fälttävlan på Gark, fast nu har jag ingen att tävla så det skiter sig ändå...
Attans!
 
Aja, det gäller att fortsätta ragga upp modiga små ungdomar och peppa dom att testa denna gren som är så j*vla rolig och underbar och allt på samma gång!
Testa en gång och du är fast, det är lite som en drog ;)
 
Hade varit GRYMT kul om GARK någongång skulle kunna få ihop ett lag till Lag-SM. En dröm, som jag hoppas att jag åtminstone får uppleva från läktarplats!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Så snygga de är! :D

Svar: verkligen!! :D
Alexandra

2012-08-05 @ 20:27:44
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0