Framtidsplaner, inte så mycket nä...

Att jobba i värmen, med långa byxor och tshirt är inget att rekommendera. Tyvärr är det sånt som gäller på en kyrkogård! Men det har varit så varmt att vi kavlat och byxorna och gått i linne, annars hade de inte haft några arbetare kvar. Det skulle bara funnits pölar på golvet. Det undviker jag helst...
 
Idag så slängde jag mig iväg och badade i en sjö utanför Gnosjö( nästan lite vitsigt!) och sedan blev det kvällsmat hos farmor :) Mysigt med mycket prat!
 
Aprå  det så sasar jag nästan för den dagen man blir pensionär. Vad ska man göra med alla tomma dagar liksom?
Jag gillar ju läsa, men böckerna kommer ju ta slut rätt fort om det är allt man gör.. 
 
Jag drömmer om att jag ska ha lagt undan tillräckligt mycket pengar så jag kan resa mycket, helst hela vinterhalvåret och fortsätta rida!
När man ser hur svårt äldre har med pengarna idag känns det tveksamt att jag kommer lyckas, men det hade definitivt varit det bästa sättet att leva sig gammal på!
 
Ett annat problem är att jag inte har en j*vla aning vad jag vill bli. Ingen alls. Jag kommer drabbas av panik efter studenten. 
 
Därför har jag bestämt mig för att resa. Hitta mig själv. Växa. Och komma hem som en ny människa som vet exakt vad jag vill med mitt liv. 
 
En bra plan, inte sant?
 
Vad vill ni göra efter gymnasiet? Tänker ni bli veterinären (standardsvar ;) ) eller resa så mycket som möjligt?
 
Jag är nyfiken; berätta! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Låter som en bra idé att resa! Du är inte den enda som kommer få panik efter studenten :(

Svar: Hahah då är vi iaf två!
Alexandra

2012-08-05 @ 20:20:26
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0