Händelserik helg

Lillebror fyllde år i fredags, så direkt efter jobbet åkte vi ner till Helsingborg för att äta tårta och allt som hör till!
 
Lördag var det så underbart fint väder, så låg stilla i solen ända tills vi var tvugna att köra hemåt, pga att Nakita skulle åka tidigt morgonen efter. 
 
MEN! Efter vi lämnat Nakita fick jag en av mina sommarupplevelser- LISEBEEERG!
Älskar stället. Förlåt. Älskar karusellerna, eller snarare den pirrande känslan i magen. 
Gissar att det är därför jag gillar heta hästar, för spänningen. Och likaså med fälttävlan ;)
 
Jag är en sådan person som innan jag dör vill ha hoppat bungey jump, fallskärm och liknade sådana saker. Älskar kicken man får. Jag var helt salig efter jag åkt Atmosfear i lördags, så sjukt lycklig och kunde inte sluta le.
 
Fast det gjorde jag sedan när jag var den enda som inte vann något i gänget och typ alla andra vann flera stjärnvinster- VAR! Fick iaf lite godis hihi ^^
 
 
Sedan måste jag även säga att jag hade mina fina vänner med mig, som jag verkligen velat träffa ihop lääänge- fina Matilda och Josefin( aka Joss, Blackkie mm...)
 
Jag blir helt galet glad, skrattar som en tok och kan inte sluta prata för jag träffar dom såpass sällan.
Jag gillar vår trio. Och snygga är vi också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0