Saker jag inte borde köpa, men vill!

Jag vill ha en ridbar häst, men det räcker inte en lön till ;) Så den stryker vi!
 

Jag vill ha Jeffrey Campbell skor
i denna snygga färg!
 
Jag skulle vilja ha en hjälm att ha i skolan som är en storlek större!
Någon av dessa två hade varit ett alternativ hehe... 
 
Jag vill ha nya shortchaps, inget avancerat egentligen!
Jag har ju stövlar som jag trivs med, så ett par chaps från Hööks blir lagom :)
 
De jag har nu har slitits sönder efter envis användande i flera år! ;) Haft dom sen C-ponny tiden!
Hittade en som gjort en bild på de jag funderar på! :)
 
Jag vill ha en Nakitabebis, kan bara hålla tummarna för denna!
 
Bilden är inte min. Ägaren till den hittar du om du klickar på bilden!:)
 
Sen vill jag spara till ett liv efter gymnasiet och eventuella resor ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0