Scotland i bilder


Skojar inte om att det är POWER i denna hästen. Ibland påminner han om en kanonkula, men mestadels av tiden på hans rygg bara skrattar man.
Så himla glad, positiv och framåt! Det är så jag vill ha det!
 
Igår gick han riktigt fint och jag tänkte på min sits och att jag tittade utåt för att sätta mig rätt balansmässigt (testa det någongång-  gör underverk!).
 
Imorgon ska jag med och kolla när snygga ponnyn ska hoppa Pay and Jump i Styringe, roligt!
Tänker agera fotograf så ni kan se fram emot lite fina bilder, som alltid ;)





Inte den vackraste bilden, men älskar mitt leende. Det är så här jag ser ut när jag rider Scotland överlag. Skrattande. Hästen är ju bara för underbar!

Bara jag som redan börjar se en skillnad i min sits?
Lite, lite stolt. Eller rätt mycket faktiskt ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Vilka fina bilder och fin blogg :)

Svar: Tackar så mycket! Vilka fina outfits du hade satt ihop :)
Alexandra

2012-07-25 @ 10:43:44
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0