Attackerad av bromsar..

Bimman gick ju ett rätt hårt pass igår, hon var väldigt trött när vi skrittade av och mulen närmade sig långsamt marken i varje steg haha! Så söt, tror hon var lite sur på mig för jag krävt så mycket av henne.. Men hon jobbade på så otroligt bra, så är nöjd! Så idag tömkörde jag henne på rakt spår runt terrängbanan! I början blev hon lite chockad över att jag gick bakom henne och försökte vända runt till mig, men efter några försök förstod hon vad jag tänkt mig ;) Känns som hon lär sig snabbt! När flugorna och bromsarna började få övertaget så begav vi oss till ridbanan och gjorde några stora volter i galopp, väldigt basic idag alltså! Men hon jobbade på och sökte sig neråt hela tiden :) Duktig liten tjej!

Kommentarer
Postat av: Maja och Agnes

sv: Tack! :D

2012-06-27 @ 23:30:33
URL: http://dressyrteam.devote.se
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-06-30 @ 17:23:25
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0