HAMPUS!!

Igår fick jag en kommentar om mina bilder fårn skolmästerskapet och klickar in på bloggen, och det första jag ser är fina Hampus dom stod på GARK! Helt sjukt fin har han blivit!
 
Bad Ebba( som tävlar honom) berätta mer om hur han hade det nu:
 
 HÄR hittar ni en film!
Gick inte bädda in? :(
 
 
sv: Hampus står på min ridskola nu, ÖRKS (ölstad rid och körselskap) Där han går lektioner oftast varje dag! Jag hopptränar honom på torsdagar, varannan lördag brukar jag oftast rida honom sen om jag får honom på min vanliga rid lektion, så rider jag han på måndagar. Jag tävlar också med honom!
 
Vi tävlar upp till LB med bra resultat, vår första LB hade vi ett nedslag , no more.. :D Sen placerar vi oss nästan ALLTID i våra LC.er Han är super duktig hoppar verkligen i alla lägen, och klipper alla svängar i omhoppningarna som ingeting! Han går super också även med nybörjare, han är lugn och stabil, han gör typ allt för sånna som inte är så bra på att rida eller för sånna som är nybörjare! Han är verkligen mitt ALLT! Min dröm som gick i uppfyllelse!<3
 
han har jag nu tävlat och tränat sen i november 2011 :D Vi kommer nog komma långt, mina mål 2012 / 2013 är att ha godkänt resultat 1m CR bana. Nu har vi ju hoppar EN LB bana på tävling och det va ju BÄTTERE än vad jag trodde ♥♥
Ja.. har la inte så mycket mer att säga. Han trivs riktigt bra på ridskolan. Riktigt bra , snäll! Går super med nybörjare somsagt, för mitemellan ryttare och för sånna som mig som vill gå LÅNGT :D
Btw: har du några bilder på Hampus senn dess, skulle vara kul att se lite förändringar, och juste vilket år vad det han stog där? !
 
 
MATILDA- känn dig träffad att lägga upp gamla bilder på dig och Hampus! :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: asså ALLA på ridskolan får väl inte bara anmäla sig till tävling? Men dom som är ganska rutinerade iallafall får starta hallon/klubbhoppning! Sen jag som brukar åka ut på lokaltävlingar måste ju fråga om det datumet med min tränare om det går bra att ta med honom just den dagen? ibland går det o ibland inte :)

Svar: Här har Matilda lagt upp gamla bilder på honom! Hon har fler då dom är "in action" på g :) http://matiildaalmquist.blogg.se
Tycker ändå det verkar super att ni får den möjligheten att tävla, det är inte alla ridskolor som har! :)

Antar att er ridskola har köpt loss Hampus? För därifrån Gark hyrde honom fick man inte använda hästarna till tävling :)
Alexandra

2012-06-30 @ 11:46:05
URL: http://orksryttarna.blogg.se
Postat av: Ebba

sv: han är ju född 1999 så antingen är han 13 nu eller så fyller han :)

2012-06-30 @ 11:46:31
URL: http://orksryttarna.blogg.se
Postat av: Annika

Söt ponny :)

2012-06-30 @ 17:22:46
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0