If YOU don't love yourself- Who would?

Alla dessa kroppskomplex gör mig galen! Och det finns två typer jag stör mig mest på..

* Det finns de som verkligen SER bra ut och ändå trycker ner sig själv och vägrar inse det! Jag stör mig inte på det speciellt mycket egentligen, blir bara väldigt ledsen att de själva inte kan se och inse att blickar dröjer kvar vid just dom, just because they're really good looking!

*Den andra typen då, det är den jag faktiskt stör mig på. Irriteras av.
; De som säger att de är FULA, FETA, hatar den delen av sin kropp, och även den, den och den.. Och allt de vill få fram är; Lilla gumman, det är du inte aaaalllsss. STOP IT RIGHT NOW.
Tänk om ingen sett att ditt högra öra sitter lite högre upp än ditt vänstra?
VEM tror du skulle ha märkt det om de inte faktiskt mätt med linjal?

Snälla tjejer, killar, alla.
NI ÄR VACKRA, era små idioter <3


Gör alla en tjänst och inse det, och om ni vägrar- tänk på vad du tycker om, kanske har du fått komplimanger för dina ögon? Titta då efter, de är ju rätt fina faktiskt. Ignorera det du inte gillar, tänk på det vackra och gör ditt bästa för att framhäva det du är stolt över.

Bilden talar för sig själv egentligen, men tänkte att ni skulle ta till er mer om ni fick en förklaring till den.
För ärligt talat. Jag tycker ALLA ser snygga ut på denna bilden


Det är det vi har att jobba med, oss själva. Och vet ni vad, vi är faktiskt rätt snygga av oss.






Kommentarer
Postat av: johanna

tack! :)

helt okej blev de ju iaf...

2012-06-15 @ 22:05:23
URL: http://joejoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0