Mysig förmiddag

Jag hade hoppats att jag skulle vakna såpass tidigt att jag skulle hinna springa en runda, men det sket sig!
Istället la jag krut på att göra EGEN pizza!
Ojoj, och den blev rätt god också! ;)

Strax är det stallet som gäller!
Ska motionera Bounty, en D-ponny, medan hans familj är uppe i Stockholm denna helgen och sedan är det även hästskötarkurs som ridskolans ungar fre-lördag! :) Mysigt!

För Bounty blir det nog tömkörning som gäller, det bästa träningssättet som finns enligt mig. Hästen jobbas rätt utan att den har en ryttare som stör. (Jag menar även mig själv där;) ).

Nä, men det är seriöst superbra träning! Vill någon i stallet lära sig grunderna- hör av er till mig så kan jag visa er det mest grundläggande! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

fin header! :)

2012-06-01 @ 21:51:01
URL: http://granbackas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0