Ont i fötterna

Förmiddagen  har ägnats till massor av rundvisningar, att reda ut folk sexuella läggningar och ridning!

Jag valde att inte rida då jag tror jag känt rätt mycket press på mig.
Lika bra det, eftersom alla hästar var SMÄLLFETA och så hade vi ju inte fått dom finaste hästarna att visa upp heller..

Er hemma kommer inte namnen säga något, men vi andra vet... Laser, Fänrik, Caretin, Karill for example..


Lite småjobbigt att prata engelska i Sverige för man glömmer bort att de andra svenskarna runt om en faktiskt förstår vad man säger hehe.
I Serbien var man fri att säga EXAKT vad man ville eftersom ingen ändå förstod ;)

Nu ska vi strax dra oss iväg mot travbanan och äta på restaurang! Inte illa, så ha det bäst! ;)


Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

händer lite roliga saker imorgon, vill du se det på bloggen? let me know ;)



http://retardriders.blogg.se/

2012-06-04 @ 20:40:09
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0