Bara några timmar kvar

Nu är stalltjänsten avklarad, hästarna har fått lunch och själv väntar jag på min!

Sedan kommer eftermiddagen ägnas åt att springa fram och tillbaka med hästar i 4 timmar som veterinären ska undersöka ( som kommer till stallet för vaccinationer, en hovböld mm.) och ska be henne kolla snabbt på Nakitas ben då jag igår kväll upptäckte att hon hade en svullen "bula" på vänster fram :/

Misstänker starkt att hon träffat sig själv med en bakhov när hon brallade igår i hagen!
Har kylt det flera gånger nu så bara att hoppas att svullnaden går ned och så får hon såklart vila idag- för säkerhetsskull :)


Ska ta mig i kragen och fota hästarna någon av kommande dagar så ni får se! Mest unghästar och den superfina Superstar! Blev riktigt lycklig över att han var kvar i stallet och längtar till jag får se han in action!


Källa- här kan ni också läsa hans fantastiska historia!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken vacker ponny!!! Hade varit en fin fästman till Bimman!)

2012-03-14 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0