En annorlunda dag!

Idag så gjorde jag stalltjänsten som vanligt och sedan blev det hastigt och lustigt så att en fina Herkules skulle iväg på besiktning! Så då fick jag och den andra praktikanten hoppa in som barnvakter till Lottes barnbarn (eftersom de var hemma med halsont) och Lotte inte kunde åka själv (dottern jobbar i stallet):P.

Gick bra och jag har inget emot att kolla på film!



Väl hemma igen så tog jag en macka och drog ut i stallet! Efter en stund kände jag hur man slappnade av.. :) Gick en liten runda med Nakita idag och hon blev väldigt glad över att sträcka på benen och tuggade och frustade i massor!

Sedan masserade jag hela henne, ryktade ordentligt, fettade hovar och lindade på back on tracken!

Nu återstår kvällsmat, och kvällsfodring själva och därefter kallar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0