Friluftsdag!



Idag var hela skolan iväg på friluftsdag dag- dock på helt olika ställen! Tycker det är jättebra att man har flera alternativ att välja på, blir mycket roligare för alla då :)

Alternativen var

*Skidåkning på Isaberg
*En promenad på 1,3 mil (populärt bland hundeleverna)
* Fiska
*Skridskor på fm och Bad em- detta valde jag!

Eftersom de flesta drog iväg till Isaberg var det bara jag och Jeanette från min klass och det var rätt roligt! Dock uppskattade inte Jeanette när jag försökte lära henne åka skridskor eftersom jag bara fick henne att ramla hehe...

På badet hade vi jättekul, åkte massa rutschkanor, hoppade från tramoliner och fastnade i strömmen om och om och om igen.. ;)



HÄR HAR NI JEANETTE!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte att trilla..... Fan bambi på hal is!

2012-03-07 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0