Hemma igen!

Nu är jag hemma igen! Gick som vanligt en runda i stan och eftersom det var så fint väder njöt jag även av årets första glass! När jag väl köpt glassen gick solen i moln, men iaf ;)

Mamma red även idag eftersom banbyggnaden skulle vara i full gång när jag väl kom till stallet, det är ju tävling på ridklubben imorgon.

Och man kan fortfarande efteranmäla sig till Garks ponny och hästtävlingar denna helgen!

Jag ska agera funktionär hade jag tänkt, även om min tränare tycker jag ska testa att rida en runda för att känna på hur hon är på tävling. Haha vi får se, kanske slutar med att jag startar imorgon- vem vet? ;)

Men troligen inte, men ser fram emot att se så många som jag känner tävla!
Min klasskompis Amanda kommer med sin Imoo, Jenny kommer med lilla Chantelle och massor av garkare är med och flera av dom debuterar!

SÅ LYCKA TILL ALLIHOPA! :D


Bilder jag tagit på Garks tävlingar- alla dessa ekipage startar imorgon!

Matilda på Isabella Bus


Malin på La Bim


Cassandra på Miss May( dock tävlar storasyster Angelina imorgon)


Sofia på Cherie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0