Föreläsning om Avel!

Idag så har jag haft en väldigt lång, men också väldigt intressant föreläsning! Vi fick massor av fakta om hur man väljer hingst, sto, hur man väljer köpare till sin uppfödning och hur färger ärvs och massor annat nyttigt!

Något ni är extra nyfikna på som jag ska skriva ett inlägg om? :)

Nu har jag även hunnit med ett VG och ett MVG prov om just Avel och jag tyckte faktiskt det kändes riktigt bra! Får se om resultatet blir lika bra ;)

Nu ska jag dra iväg på en ridlektion på skolhästarna( till för oss som inte har med oss häst till skolan) och det ska bli riktigt skoj :D

Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

jag skulle vilja veta mer om hur man ska tänka och vad man ska titta på när man väljer hingst? och om det finns någon du vet du kan rekomendera osv :) finns så många .... haha.

2012-05-10 @ 17:54:25
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: MAJA - retardriders

sv: jag menar till storhästar ;)

2012-05-11 @ 18:03:03
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0