Just a lazy sunday afternoon..

Jag har vigt min dag åt plugg, plugg och åter plugg! Och mycket återstår!

Cyklade som sagt till stallet, pysslade med Nakita och väntade på att tömkörningsgjorden skulle komma ;) OCH NAKITA VAR SÅ JÄVLA GRYMT FIN!

Nu när hon även blivit laserbehandlad så finns det inga gränser för hennes rörelser, speciellt hennes underbara frambeeen ♥ Skönt att man iaf kan tömköra henne! Men vi ska ta det lugnt så det blir nog varannan dag.

Man kan väl säga att jag hade min första lektion(?) idag! För Angelina som blev taggad på fälttävlan igår-> dressyren måste sitta den också! Så hjälpte henne lite och sedan satt jag upp och kände lite på hennes ponny Mayan.
RIKTIGT sto som inte gör något gratis, en rätt svår ponny på det sättet. Men när hon slappnade av blev hon faktiskt väldigt härlig! Så det är väl deras mål, att få henne så mjuk och fin som hon faktiskt kan vara! ;)

Gammal bild på Angelina & Mayan



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja fick mycket bättre tempo i denna klassen än vad jag fick i dom i lör ;)

2012-05-07 @ 07:51:37
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0