Work that ass

Var iväg och red en kvällslektion och blev då tilldelad Chitroon!

Han brukar vara rätt fin med var otroligt spänd, sur och bråkig idag. Jobbig i munnen och knep. Jag kämpade mycket med att få ihop min handställning som älskar att vara bred <3 och koncentrerade mig på att när jag ville ta i munnen (ajabaja) så skänklade jag istället.

Fungerade asbra och i slutet fick jag en riktigt trevlig häst och han hade till och med ett fint steg gömt där bakom, den lilla galopphästen!

Sen sa jag till läraren att han var skitkonstig och frågade om sadeln (som jag inte hunnit känna på innan ridningen). Well, den var alldeless för vid så den tippade fram och hängde på manken.. DAGENS GODA GÄRNING att upptäcka det ja! :)



Så himla glad att skolan har såna här träningar för oss som inte har med häst en gång i veckan- GRATIS :D Me gusta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0