Första riktiga lovdagen!

Väcktes av att en av hundarna landade i mitt ansikte. Härligt.

Blev långfrukost, inte för att det var avancerat utan helt enkelt för jag var trött och satt vid datorn samtidigt ;).
 
Dagen ägnades sedan åt att skriva lite på Projekt arbetet, snabbvisit hos kiropraktorn och köra hem i regn och mörker- INGEN KUL UPPLEVELSE kan jag säga!
 
Sedan red jag Zanta/ hade lektion för Ida (som egentligen är ryttaren ;) )
Tog en stund att värma upp musklerna, men sedan gick hon riktigt stadigt och fint i form och var mjuk och följsam! Stolt över att Ida lyckats muskla henne så pass redan, även om det är en bit kvar! :)
 
Här har ni någon bild!
 
Jag o Zanta
Förresten, inte min hjälm där! ;)
 
 Ida o Zanta!
 
Imorgon blir det att rida roliga Scotten! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0