11 timmar i stallet senare...

Idag har jag faktiskt varit i stallet hela 11 timmar! Varav 8 var i sträck! Inte undra på att jag början bli trött och har bänkat mig i soffan med några bra tvserier på ingång ;)
 
Jag har hunnit rida två hästar- Calle Bus (gick åt helvete) och Diwa och det gick faktiskt väldigt bra! Hon var lösgjord och enda problemet var att hon gärna smygökade lite idag, men det var första gången nånsin som jag red henne så är väldigt nöjd :)
 
Imorgon är det fredag och då ska vi dela upp helgens kvällsfodringar- LYCKA att slippa åka tillbaka till stallet kl 7 varje kväll... <3 Ibland blir man glad för det lilla ;)
 
Louise med stallets största häst- Funchal!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0