Hard work, hard work!

Jag är mitt uppe i bakningen ( en höstsyssla jag faktikst gillar ;)) Mamma har slängt ihop en rabarberpaj och jag bidrar med brownies!
 
Idag har jag verkligen fått slita med Scotland!
 
Stundtals fick jag en verkligt bra känsla i nedsutten trav och han var verkligen fin! Sedan kom en cross och förstörde friden och Scotland blev rätt stissig och okoncentrerad. Så då blev det springigare.
 
Men som sagt, Har ju knappt ridit honom sedan skolstarten ( 3 ggr noga räknat varav en var en mysig lullarullarunt runda i skogen:) )
 
Ska rida honom imorgon igen, och då blir det dressyrsadeln, kommer alltid åt han bäst i den :)
 
Här kommer lite snygga bilder!

Denna ovan är endast för att jag är mallig över sitsen och handen haha! ;)
 
Ja, idag lyfte han verkligen på bakbenen iaf! ;)
 
Förresten, vad tycks om hjälmen?? :D
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt najs ju! Både bilder, sits, hand och hjälm haha..;)

Svar: Tackar Eve :D Det går bra med dina fina hästar med har jag sett! Spännande med den 5åriga avkomman som Douglas visade (om jag inte såg fel?) ;)
Alexandra

2012-10-06 @ 20:52:06
URL: http://Evvolinaa.blogg.se
Postat av: Linn Härestrand

Snyggaste ponnyn i världen, och en snygg hjälm på de, som en smäck ju! ;D

Svar: Han är jävligt snygg han, väldigt unik också! ;) Haha, ja den blev rätt bra :D
Alexandra

2012-10-07 @ 01:04:03
URL: http://linnsanyouknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0